07 iulie 2008

O intrebare cu peste 5 miliarde de raspunsuri

Ne nastem si traim un anumit numar de ani. Cand sarbatorim o zi de nastere ce ne bucura sau, dupa caz, ne intristeaza? Faptul ca am mai trait un an sau gandul ca suntem cu un an mai aproape de moarte?

Suntem impregnati de ritmul Pamantului. In fapt, fiecare an din viata noastra inseamna ca am avut ocazia sa mai dam o tura in jurul Soarelui.

Aniversarea unei zile de nastere este, cred eu, comparabila cu bucuria unui alergator pe pista de atletism care constientizeaza ca a mai incheiat o tura dintre cele "n" pe care le are de parcurs. Dar, oare, la finalul cursei, aidoma atletului, vom avea sansa de a ne simti impliniti incheind-o? Unii dintre noi se "califica" pentru maraton, iar altii participa doar la curse scurte, de "viteza".

Anii traiti nu ne spun mare lucru despre un om. Unii risipesc vieti matusalemice, in vreme ce altii schimba o lume in ani putini.

Credinta mea este ca, intotdeauna, calitatea este cea care conteaza si nimic altceva. Gandul asta imi isca o alta intrebare: ce inseamna o "viata de calitate"? Fiecare dintre noi are propriul raspuns.

Niciun comentariu: