06 iulie 2008

Am sfintit buburuza, la manastirea Bistrita, din Neamt!


Azi am mers pana in judetul Neamt, la Manastirea Bistrita. Am dus buburuza sub zidurile lacasului si un preot-calugar a tinut slujba de sfintire a masinii. N-am stiut ca este o slujba si pentru asa ceva, dar acum sunt lamurit: exista! A fost bine si frumos.

Impreuna cu mine si Sunita au mai fost si soacra-mea, si Marci, prietena noastra. Ea, adica Marci (copilot), stia ce si cum pe la manastire. Am trecut si pe sub icoana facatoare de minuni. Asta dupa ce am stat la o coada de vreo 90 de oameni.
La intoarcere ne-am oprit si am mancat la pensiunea Belvedere, de pe drumul Piatra Neamt - Bicaz. Papa bun si preturi ok.

Am ajuns acasa la ora 18.00, plecati fiind de la ora 10,45. Mi-a murit motoru de cel putin cinci ori la stopuri si era sa intu si intr-un tip care traversa strada in fuga. In rest, multi nenorociti pe sosele.

Si, sa nu uit, feriti-va de "italieni"! Au inceput sa se inmulteasca. A fost super!

Niciun comentariu: