09 mai 2007

Prea putin despre Vanda Condurache

Nu am avut onoarea s-o cunosc foarte bine pe Vanda Condurache. Am intalnit-o in 2005 (2006?) si 2007, cu ocazia Galelor presei bacauane. Am avut placerea sa o ascult vorbindu-ne despre profesia de jurnalist si despre lucrarile cu care ne inscrisesem in concurs. Cu calmul si diplomatia omului care chiar si atunci cand te critica (sau mai ales atunci) iti trezeste interesul, nu iti raneste orgoliul. Si care te face sa apreciezi omul, profesionistul pe care il ai in fata.

Regret trecerea ei prematura in nefiinta asa cum regret faptul ca nu am avut prilejul de a o intalni si asculta si in alte imprejurari. De la colegii care au cunoscut-o, am aflat ca era o mare doamna a presei si un prieten de nadejde. Pacat! Si aproape incredibil... Spun asta pentru ca, desi nu am avut norocul de a ma numara printre prietenii sai, am considerat-o un om de la care ai ce sa afli. Si ce sa inveti.

Niciun comentariu: